04.08.2013 01:4446
Her girdiğimde "Selamun aleyküm, boş mu ?", "dolu" cevabını duymaktan nefret ettiğim Facebook Okey, artık...
Her girdiğimde "Selamun aleyküm, boş mu ?", "dolu" cevabını duymaktan nefret ettiğim Facebook Okey, artık...
Henüz bir buton eklenmemiş.
Sitemizde İçerik Arayın:
Çerez KullanımıBu site, kullanıcı deneyimini geliştirmek için çerezleri kullanmaktadır. Devam ederek bu çerezleri kabul etmiş olursunuz.
